SERVICE & GARANTIE

SERVICE

Uiteraard hopen wij dat u een lange periode plezier heeft van uw nieuwe aankoop, echter gebeurt het helaas wel eens dat apparaten tijdens of na de garantieperiode gebreken vertonen.

 

Gelukkig kunt u ook in het geval van een storing bij ons terecht, wij zullen naar aanleiding van uw storingsmelding de betreffende servicedienst inlichten welke met u contact zal opnemen voor een passende afspraak zodat de storing snel en vakkundig verholpen kan worden.

 

Voor het melden van uw storing kunt u gebruik maken van ons contactformulier, wanneer u het juiste merk selecteert en de gevraagde gegevens invult zullen wij uw opdracht in behandeling nemen en zorgdragen dat er een servicemonteur van het betreffende merk contact met u opneemt, u kunt de melding uiteraard ook telefonisch bij ons melden.

 

Indien onverhoopt de door u opgegeven storing niet naar tevredenheid is opgelost verzoeken wij u dit kenbaar te maken, wij zullen dan in onderhandeling treden met de desbetreffende fabrikant.

 

Wellicht kunt u de storing zonder hulp van een monteur oplossen!

 

Heeft u het volgende al gecontroleerd?

- Staat er stroom op het stopcontact?

- Is er een stop gesprongen?

- Is de trekschakelaar ok?

- Staat de kraan open?

- Komt er ook water uit de kraan?

- Geen knik in de slang(en)?

- Pompfilter gereinigd?

- Zit de deur goed dicht?

- Staat de gaskraan open?

- Is er gasdruk?

- Eén zone van kookplaat defect?  Controleer uw groepenkast goed!


GARANTIE

Op alle nieuwe producten bieden we u minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten, tenzij afwijkend omschreven op de productpagina.

 

In het kort komt het erop neer dat uw product bij normaal gebruik niet stuk mag gaan binnen 2 jaar.

Mocht dit wel het geval zijn, dan gaan we uw product kosteloos herstellen.

 

Carry-in garantie (klein huishoudelijk):

We vragen u om het defecte product naar ons terug te brengen. Het product wordt in dit geval gerepareerd bij ons of bij een externe reparateur. 

 

On-site garantie (groot huishoudelijk):

De fabrikant komt het product bij u thuis repareren. U hoeft het product niet op te sturen.

 

Let op:

Voor herstel of vervanging op grond van deze garantie gelden een aantal voorwaarden. Heeft u het product langer dan 2 jaar geleden gekocht? Of is uw product kapot als gevolg van val-, druk-, stoot-, of vochtschade? Dat lossen we graag voor u op. Maar in de meeste gevallen valt de reparatie dan niet binnen de garantie. In dit geval worden er kosten in rekening gebracht voor de reparatie.